środa, 22 kwietnia 2009

Koszule porodowe

Pierwsza część projektu polega na zgromadzeniu serii kilkunastu zdjęć przedstawiających koszule porodowe. Zdjęcia będą kolorowe, o formacie ok. 1,5 metra na dłuższym boku. Koszule oczywiście po porodzie, a więc noszące jakieś ślady tego wydarzenia. Chodzi zarówno o porody naturalne, jak i cesarskie cięcia (choć w tym drugim przypadku rodzące zazwyczaj dostają koszulę jednorazową szpitalną, która po porodzie przepada w śmieciach, ale jeśli ktoś prześle do mnie taką koszulę, z chęcią włączę ją do projektu).

Oprócz zdjęć chciałabym dołączyć następujące informacje:
  • imię matki (nazwisko, jesli ktoś chce)
  • datę porodu
  • godzinę przyjścia na świat dziecka, jego imię i wagę
  • opis porodu (w dowolnej formie: może być jedno zdanie, krótki opis przeżyć albo szczegółowa relacja)

Udział w projekcie jest bezpłatny: tzn. uczestniczki nie płacą mi, ani ja im.
Koszulę nalezy wysłać do mnie pocztą (adres podaję na priw) na swój koszt, ja odeślę ją na swój koszt. Z dziewczynami z Warszawy mogę umówić się osobiście. Uczestniczki dostają gotowe zdjecia w formie cyfrowej. Jeśli ktos chce odbitkę, płaci za nią tyle co w laboratorium.

Jeśli chcesz wziąć udział, napisz do mnie. Uzgodnimy szczegóły i podam Ci mój adres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz