czwartek, 9 lipca 2009

3 części

Projekt fotograficzny, nad którym pracuję składa się z 3 części.

Pierwsza - zdjęcia koszul porodowych.
Mam juz 7 takich fotografii (w tym zdjęcie mojej koszuli).
Jeśli chcesz przysłać mi swoją koszulę po porodzie do sfotografowania - wyslij do mnie maila.


Druga część projektu - to portrety rodzących kobiet. W tej chwili poszukuję chętnych, które zgodzą się wziąć udział w takiej nietypowej sesji zdjęciowej. Wiecej informacji - tutaj.

Trzecia część będzie polegała na nagraniu wypowiedzi kobiet na temat ich porodów. Prawdopodobnie na wystawie wykorzystam jedynie sam głos, ale nagrywać będziemy także obraz. Więcej informacji na ten temat - wkrótce na stronie.

Każda z tych trzech części pokazuje jakiś aspekt porodu, odsłania jedynie fragment tego wydarzenia. Mam nadzieję, że uda się w ten sposób uzyskać ciekawy efekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz